好喜歡這首歌!
Open up Your Heart and Let the Sunshine in -by Frente



Mommy told me something
媽咪告訴我一些事
A little kid should know
一些小孩應該要懂的事
It's all about the devil
是關於惡魔的事
And I learned to hate him so
雖然我學會去恨他
She said he causes trouble when you let him in your room
但媽媽說當你讓他進入你的心房,他就會開始搗亂
He'll never ever leave you if your heart is filled with gloom
如果你的心充滿黑暗,他將永不離去

Chorus:
So let the sun shine in
所以讓陽光進來
Face it with a grin
用笑容來面對他
Smilers never lose
因為面帶笑容的人永遠不會輸
And Frowners never win
而總是臭臉的人永遠不會贏
So let the sun shine in
所以讓陽光進來
Face it with a grin
用笑容來面對他
Open up your heart and let the sun shine in
敞開你的心讓陽光進來

When you are unhappy
當你不快樂的時候
The devil wears a grin
惡魔就會面帶笑容
But oh he starts to run in
噢 但是他會闖進你的心
When the light comes prowling in
當光明來到,四處巡邏我的心
I know he'll be unhappy
我知道他會不高興
Cause I'll never wear a frown
因為我不會再皺眉了

Maybe if we keep on smiling
如果我們繼續微笑著
He'll get tired of hanging 'round
惡魔就不會在心中徘徊
If I forget to say my prayers
如果我忘記禱告
The devil jumps with glee
惡魔就會歡欣地跳進來
But he feels so awful awful
但他會感到非常非常糟糕
When he sees me on my knees
因為他看到我跪下來祈禱
So if you feel of trouble
所以當你感到煩惱
And you never seem to move
而且不知道下一步該怎麼走
Just open up your heart and let the sun shine in
只要敞開你的心讓陽光進來
(Chorus)

Suuuuun Shiiiiiine iiiiiin
讓陽光進來
Suuuuun Shiiiiiine iiiiiin
讓陽光進來

arrow
arrow
    全站熱搜

    tzyu2007 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()